Slevoteka.cz

515 550 650 (Po-Pá, 8-16)
Oblíbené 0

Vše o nákupu

Nejčastější dotazy

Nepřišel mi e-mail: Platební pokyny ani voucher mi na e-mail nedorazil, přestože byla provedena objednávka. Co se děje?

Zkuste se podívat do nevyžádané pošty (spamu) pro případ, že by Vám tam e-mail spadl. Pokud používáte e-mail končící @seznam.cz, @email.cz nebo @post.cz, může e-mail skončit ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte @gmail.com, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Pokud jej nenajdete, můžete nás kontaktovat.

Dá se hradit pomocí benefitů?

Ano dá. Akceptujeme Benefit Plus, Gallery Beta, Senior Pas, Benefity.cz, Edenred a Sodexo. Více informací níže v záložce Platba.

Platba na fakturu?

Voucher je možné uhradit přes fakturu vystavenou na zaměstnavatele. Po zaškrtnutí této možnosti v objednávkovém formuláři vyplňte prosím fakturační údaje zaměstnavatele, na kterého bude faktura vystavena. Faktura Vám následně přijde na e-mail.


Vytvoření objednávky a rezervace
Mám vybraný konkrétní termín pobytu/zájezdu, jak zjistím, zda je dostupný?

Pokud máte předem vybraný termín pobytu/zájezdu, je vhodné si jeho dostupnost u poskytovatele služby ověřit ještě před zakoupením voucheru. U každé nabídky jsou uvedeny kontaktní údaje na poskytovatele služby.

Jak objednám pobyt/zájezd?

Voucher objednáte kliknutím na zelené tlačítko „Koupit za …“. Vyplníte objednávkový formulář a uhradíte podle platebních pokynů. Jakmile se částka připíše na náš účet, obratem Vám zašleme voucher.

Jak rezervuji pobyt?

Pobyt si zarezervujte co nejdříve po přijetí voucheru, kontakt na poskytovatele služby je na voucheru vždy uveden. Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, který najdete v jeho pravém horním rohu.

Pokud Vám voucher došel e-mailem, stáhnete si jej kliknutím na Zobrazit voucher. Na místě pobytu pak již stačí ukázat vytištěný voucher nebo nahlásit pouze kód voucheru. Pokud vlastníte dárkový voucher zasílaný poštou, opět stačí pouze nahlásit kód voucheru poskytovateli služby.

Jak rezervuji zájezd?

Zájezd si zarezervujte co nejdříve po přijetí voucheru dle pokynů na něm uvedených. Pokud Vám voucher došel e-mailem, stáhnete si jej kliknutím na Zobrazit voucher. Pokud vlastníte dárkový voucher zasílaný poštou, najdete pokyny v přiloženém průvodním dopisu. Rezervaci provedete zasláním rezervačního e-mailu nebo vyplněním rezervačního formuláře. Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, který najdete v jeho pravém horním rohu.

Na základě rezervace Vám z cestovní kanceláře přijde na e-mail do několika dní předvyplněná cestovní smlouva. Cestovní smlouvu zkontrolujete, doplníte potřebné údaje a dle instrukcí předáte zpět cestovní kanceláři (nejčastěji poštou, naskenovanou e-mailem, online formulářem nebo osobně). Tím bude Vaše rezervace dokončena.

Je nutné být zaregistrován pro nákup?

Pro provedení objednávky není nutné mít na našem webu založený uživatelský účet a být registrován. Účet se vytvoří automaticky provedením objednávky. Ve svém účtu budete mít přehled svých objednávek a voucherů.

Platební pokyny mi na e-mail nedorazily, přestože byla provedena objednávka. Co se děje?

Zkuste se podívat do nevyžádané pošty (spamu) pro případ, že by Vám tam e-mail spadl. Pokud používáte e-mail končící @seznam.cz, @email.cz nebo @post.cz, může e-mail skončit ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte @gmail.com, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“nebo „Promotions“. Pokud jej nenajdete, můžete nás kontaktovat.

Neznám heslo pro přihlášení. Co mám udělat?

Na našem webu, v pravém horním rohu kliknete na „Přihlášení“ a necháte si zaslat heslo nové, které si poté můžete ve svém uživatelském účtu změnit.

Voucher
Kdy a jak dostanu voucher?

V objednávkovém formuláři máte na výběr dva druhy voucherů:

  • Standardní voucher zaslaný zdarma e-mailem.
  • Dárkový voucher v exkluzivním provedení zaslaný poštou za příplatek. Je vytištěný na ručně vyráběném papíře a navíc úhledně zalaminovaný.

Na žádném z voucherů není uvedena cena.

Pokud hradíte kartou, voucher Vám dojde na e-mail do hodiny. Pokud hradíte převodem na účet, voucher Vám zašleme, jakmile se platba připíše na účet, nejpozději do 2 pracovních dnů. Pokud si objednáváte dárkový voucher zasílaný poštou, můžete jej očekávat do 5 pracovních dnů od připsání platby na náš účet. Pokud potřebujete voucher obratem, doporučujeme platbu kartou.

Můžu koupit voucher pro někoho jako dárek?

Ano, můžete. Voucher je přenositelný. Na voucheru není uvedeno žádné jméno ani e-mail.

Jak vypadá dárkový voucher?

Vzhled dárkového voucheru je jednotný pro danou nabídku a nelze nijak upravovat ani doplňovat text. Pro náhled dárkového zalaminovaného voucheru v obálce z ručně vyráběného papíru zasílaného poštou klikněte zde.

Voucher mi na e-mail nedorazil, přestože je to více než 2 pracovní dny od úhrady. Co se děje?

Zkuste se podívat do nevyžádané pošty (spamu) pro případ, že by Vám tam e-mail spadl. Pokud používáte e-mail končící @seznam.cz, @email.cz nebo @post.cz, může e-mail skončit ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte @gmail.com, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Voucher najdete také ve svém uživatelském účtu po přihlášení. Pokud jej nenajdete, můžete nás kontaktovat.

Lze nějak měnit platnost uvedenou na voucheru?

Platnost voucheru je jasně daná a nelze ji měnit ani posouvat.

Platba
Jaké jsou možnosti úhrady objednávky?
Kartou

Při platbě kartou budete mít voucher na e-mailu do 1 hodiny. Údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance. Nikdo z našich zaměstnanců nemá k těmto údajům přístup, navíc využíváme 3D-Secure řešení, proto je tento způsob platby zcela bezpečný.

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaše vydavatelská banka.

Pokud vyberete v objednávkovém formuláři platbu kartou a formulář potvrdíte, budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky (Česká spořitelna), která Vás vyzve k zadání údajů o kartě: číslo platební karty, datum ukončení platnosti karty, a CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty. O výsledku transakce jste informováni e-mailem.

Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu. V tomto případě je nutné se obrátit na Vaši banku
Převodem

Při platbě převodem budete mít voucher do 2 pracovních dnů. Jakmile se nám platba připíše na účet, voucher Vám zašleme.

Složenkou

Při úhradě složenkou trvá zaslání voucheru až 7 dní. V objednávkovém formuláři zvolíte platbu převodem a složenku vyplníte – je třeba uvést variabilní symbol, číslo účtu 2600087727/2010, částku a naši adresu: Slevoteka.cz s.r.o., Olomoucká 704/174, 627 00 Brno – Černovice.

Benefity
Postup při objednání přes systém Benefit-Plus

Provedete objednávku se zadáním „Platba benefity“, dále zaškrtnete systém Benefit-plus a na e-mail Vám dojdou platební pokyny. Přihlásíte se do systému Benefit-Plus, najdete náš web a provedete objednávku se zadáním variabilního symbolu z našeho e-mailu. Pokud nemáte dostatečný počet benefitních bodů, uhradíte částečně přes systém Benefit-Plus a zbytek převodem se stejným variabilním symbolem.

Postup při objednání přes systém Benefity.cz

V objednávkovém formuláři zatrhnete možnost „Platba benefity“, dále zaškrtnete systém Benefity.cz. Do objednávkového formuláře vyplníte číslo Vaší benefitní karty a PIN. Pokud nemáte dostatečný počet benefitních bodů, provedete objednávku se zadáním „Platba převodem“ a pošlete nám na e-mail Zákaznické podpory Vaše telefonní číslo a číslo objednávky. Telefonicky se s Vámi spojíme a provedeme autorizaci částečné platby. Budeme potřebovat číslo Vaší benefitní karty a dvě číslice z PINu. Zbytek uhradíte převodem se stejným variabilním symbolem.

Postup při objednání přes systém Edenred

V současné době je možné uplatnit pouze tzv. e-ticket. E-Ticket je elektronická poukázka, kterou si vygenerujete v benefitním portálu. Na našem webu provedete objednávku se zadáním „Platba benefity“, dále zaškrtnete systém Edenred. Na podpora@slevoteka.cz nám zašlete číslo objednávky a kód e-ticketu.

Postup při objednání přes systém Gallery Beta

V objednávkovém formuláři zatrhnete možnost „Platba benefity“ a dále zaškrtnete systém Gallery Beta. Do objednávkového formuláře vyplníte číslo Vaší benefitní karty a PIN.

Postup při objednání přes Senior Pas

Provedete objednávku se zadáním „platba přes systém Senior pasy“. Vepíšete osmimístné číslo Vašeho Senior pasu do kolonky a kliknete na tlačítko "Objednat". Cena Vaší objednávky se sníží o 10 %. Na email Vám dojdou platební pokyny, podle kterých objednávku uhradíte.

Postup při objednání přes systém Sodexo

V současné době je možné uplatnit pouze tzv. ePASS. ePASS je elektronická poukázka, kterou si vygenerujete v benefitním portálu. Na našem webu provedete objednávku se zadáním způsobu platby Sodexo. Do e-mailu na Zákaznickou podporu zašlete číslo objednávky a kód ePASSU.

Na fakturu

Voucher je možné uhradit přes fakturu vystavenou na zaměstnavatele. Po zaškrtnutí této možnosti v objednávkovém formuláři vyplňte prosím fakturační údaje zaměstnavatele, na kterého bude faktura vystavena. Faktura Vám následně přijde na e-mail. Pokud budete potřebovat fakturu orazítkovanou, zašlete nám ji prosím na podpora@slevoteka.cz

Uhradil/a jsem omylem jinou částku než byla v platebních pokynech. Co mám udělat?

Kontaktujte nás. Pokud jste uhradili vyšší částku, voucher Vám aktivujeme a přeplatek vrátíme zpět na Váš účet. Pokud jste uhradili nižší částku, pošlete prosím doplatek pod stejnými platebními pokyny. Jakmile nám dojde celá platba, voucher Vám aktivujeme.

Do platebního příkazu jsem zapomněl/a uvést variabilní symbol nebo jsem jej uvedl/a chybně. Co teď s tím?

Kontaktujte nás a sdělte nám své číslo účtu a variabilní symbol. Platbu dohledáme a voucher aktivujeme.

Potřebuji voucher ještě dnes, jak na to?

Pokud potřebujete voucher obratem, doporučujeme platbu kartou. Voucher Vám na e-mail odešleme do hodiny od zaplacení.

Nestihl/a jsem zaplatit do 3 pracovních dnů. Co teď?

Pokud máte o voucher zájem, prosím, uhraďte jej co nejdříve. Pokud je to již více než 7 dnů od objednávky, kontaktujte nás. Podíváme se, zda je ještě možné objednávku uhradit.

Je možné hradit ze zahraničí?

Pokud chcete provést úhradu z jiné země než České republiky a Slovenské republiky, prosím, kontaktujte nás

Storno voucheru a vrácení peněz
Můžu voucher vrátit i po jeho uhrazení?

U nás máte zákonnou lhůtu na vrácení peněz prodlouženou na 15 dní. Po uplynutí této zákonné lhůty Vám garantujeme vrácení peněz formou kreditů, a to v plné výši hodnoty voucheru. Tato možnost platí 30 dnů od zaplacení. Pokud je to více než 30 dnů, prosím, kontaktujte nás.

Jak mám provést storno voucheru?

Napište nám na podpora@slevoteka.cz. V e-mailu uveďte žádost o storno voucheru a připište kód voucheru, variabilní symbol nebo číslo objednávky. Potvrdíme Vám storno voucheru do e-mailu. Peníze budou připsány zpět na Váš účet do 14 dnů.

Kredity
Jak kredity získáte?
  • Za každou zaplacenou objednávku – konkrétní počet kreditů, které nákupem získáte, se zobrazuje u každé nabídky pod tlačítkem „Koupit za“
  • 50 kreditů získáte po vyplnění hodnotícího formuláře, který vám přijde na e-mail po využití voucheru.
Jak kredity uplatníte?

Je to velmi snadné a jedinou podmínkou je, že při vytváření objednávky musíte být přihlášeni ve svém zákaznickém účtu. V objednávkovém formuláři je část nazvaná „Kredit“. Nachází se v ní prázdná kolonka, do které vepíšete počet kreditů, co chcete uplatnit. Po zadání se celková cena objednávky automaticky sníží.

Aktuální počet kreditů, které máte k dispozici, je zobrazen ve větě vedle kolonky. Může se stát, že díky kreditům bude konečná cena 0 Kč.

Reklamace a garance spokojenosti
Nejsem spokojený/á s poskytnutou službou. Co mám udělat?

V případě Vaší nespokojenosti s kvalitou poskytovaných služeb je vždy nejlepší řešit problém přímo na místě s poskytovatelem služby (recepce hotelu/penzionu či delegát CK). Ti se budou snažit Vašim požadavkům vyhovět, abyste si mohli svou dovolenou i nadále naplno užívat.

Když se vám problém na místě nepodaří vyřešit, nedostatky zaznamenejte. Vše si sepište, v ideálním případě pořiďte fotografie nebo video. Poté nás do 5 pracovních dnů od skončení pobytu či zájezdu kontaktujte a my se budeme vaší záležitostí obratem zabývat.

Co když nejsou žádné volné termíny pobytu?

Doporučujeme provést rezervaci termínu v 30denní lhůtě od zakoupení voucheru, kdy máte právo na storno a vrácení peněz/kreditů, popř. si předběžně ověřit volné kapacity ještě před zakoupením voucheru.

Pokud jste voucher nevyužili v době jeho platnosti z důvodu naplněné kapacity a pokud se s poskytovatelem služby nedomluvíme na prodloužení jeho platnosti, peníze Vám vrátíme formou kreditu do 3 pracovních dnů od okamžiku, kdy nám toto sdělíte. Nejpozdější okamžik pro sdělení této skutečnosti jsou 3 pracovní dny od okamžiku, kdy zjistíte, že voucher nelze z důvodu plných kapacit uplatnit. Podmínkou uplatnění garance vrácení peněz ve formě kreditu za neuplatněný voucher je včasné kontaktování poskytovatele za účelem rezervace zakoupené služby. Včasným kontaktováním se rozumí kontaktování nejpozději v den uplynutí poloviny délky platnosti voucheru.

Co když nejsou žádné volné termíny zájezdu?

Rezervaci zájezdu u CK nebo CA neodkládejte, proveďte ji vždy co nejdříve po obdržení voucheru. Doporučujeme také ověřit si obsazenost termínů přímo u poskytovatele zájezdu ještě před koupí.

Pokud zjistíte, že jsou kapacity naplněné a nemůžete kvůli tomu voucher využít v době jeho platnosti, informujte nás o této skutečnosti nejpozději do 3 pracovních dnů. V takovém případě vám vrátíme celou částku formou kreditu.

Podmínkou využití garance vrácení peněz ve formě kreditu za neuplatněný voucher je včasné kontaktování poskytovatele za účelem rezervace. Včasným kontaktováním se rozumí kontaktování nejpozději v den, kdy uplyne polovina délky platnosti voucheru.

telefon

515 550 650

Ve všední dny od 08:00 do 16:00


telefon

podpora@slevoteka.cz

Napište nám dotaz a rádi odpovíme.

založeno 2010

Jsme specialisté na cestování
už od roku 2010


:)

Garantujeme vaši 100%
spokojenost