608 919 454 (Po-Pá, 8-16)
Oblíbené 0

Kontakt

Potřebujete poradit s výběrem pobytu, chcete se na něco zeptat nebo si nevíte rady s nákupem? Neváhejte nás kontaktovat! Uděláme vše, co je v našich silách, abychom vám pomohli. Jsme vám k dispozici na e-mailu, telefonním čísle a online chatu.

Nejčastější dotazy

Nepřišel mi email: Platební pokyny ani voucher mi na e-mail nedorazil, přestože byla provedena objednávka. Co se děje?

Zkuste se podívat do nevyžádané pošty (spamu) pro případ, že by Vám tam e-mail spadl. Pokud používáte e-mail končící @seznam.cz, @email.cz nebo @post.cz, může e-mail skončit ve složce „Hromadné“. Jestliže používáte @gmail.com, doporučujeme zkontrolovat složku „Promo akce“ nebo „Promotions“. Pokud jej nenajdete, můžete nás kontaktovat.

Dá se hradit pomocí benefitů?

Ano dá. Akceptujeme Benefit Plus, Gallery Beta, Senior Pas, Benefity.cz a Sodexo.

Platba na fakturu?

Voucher je možné uhradit přes fakturu vystavenou na zaměstnavatele. Po zaškrtnutí této možnosti v objednávkovém formuláři vyplňte prosím fakturační údaje zaměstnavatele, na kterého bude faktura vystavena. Faktura Vám následně přijde na e-mail.

Přečtěte si i další odpovědi na nejčastější dotazy 

Fakturační údaje a sídlo firmy

Slevoteka.cz s.r.o.
Olomoucká 704/174, 627 00 Brno
IČO: 29243092
DIČ: CZ29243092

Spisová značka:
C 67945 vedená u rejstříkového soudu v Brně
Náhled v obchodním rejstříku

Bankovní spojení: 2600087727/2010
Pro platbu z jiných zemí mimo Česko nás, prosím, kontaktujte.

telefon

608 919 454

Ve všední dny od 08:00 do 16:00


telefon

podpora@slevoteka.cz

Napište nám dotaz a rádi odpovíme.

založeno 2010

Jsme specialisté na cestování
už od roku 2010


:)

Garantujeme vaši 100%
spokojenost